poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Do trzech...


...razy sztuka. Zostałam dzisiaj zaproszona do zabawy w" co lubisz". I to przez trzy miłe dziewczyny;
Mirelka, Kaprys i Emade76 .
Żeby nie było hurtowo i po łebkach, postanowiłam wymienić po 10 ulubionych rzeczy dla każdej z Nich.
Mirelko;
-kwitnące jabłonie,
-Noce i dnie,
-komentarze,
-Michael Bolton,
-wieś,
-porcelanę,
-starocie wszelkiej maści,
-jeść,
-blogi,
-ciszę.
Kaprysie;
-dobre wino,
-ogród,
-spokój,
-zapach ziemi,
-zwierzęta,
-długie Polaków rozmowy :-),
-spacerować,
-Michael Buble,
-malarstwo,
-Kuchnia TV.
Emade 76;
-hortensje,
-Josef Hedinger,
-Rozmowy w toku,
-swój dom,
-fotografię,
-swoich bliskich,
-swoją pracę,
-pekińczyki,
-poranną kawę,
głośno słuchać muzyki w samochodzie (a nawet śpiewać !!)
A teraz zapraszam do zabawy 10 koleżanek, uwaga !!
Pchełka, Tabu, Nettika, Mira, Klaus, Ata, Olqa, aagaa, Kamila, Ivcię.
Zasada jest taka, aby umieścić informacji o osobie, która Cię zaprosiła. Zaprosić kolejne 10 osób i poinformować Je komentarzem. No i oczywiście w poście wskazać Swoją dziesiątkę.
Cieszę się, gdyż takie zabawy pozwalają Nam się bliżej poznać :-)
Do zabawy i życzę miłego dnia !

11 komentarzy:

emade76 pisze...

Dziękuję :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję i również zapraszam :)))) i jeszcze powinnam do swych wynurzeń dodać , że uwielbiam Twój klimat :) Pozdrawiam gorąco

ivcia pisze...

Dziękuję za zaproszenie i Pozdrawiam !!!

aagaa pisze...

Dziękuję Ci bardzo!

Pchełka pisze...

Ja również dziękuję:) znalazłam pewne wspólne upodobania :)zasiadłam,więc biorę się do roboty..Miłego wieczoru...cokolwiek robisz ...:)

ivon777 pisze...

Fajnie jest poznawać się lepiej, systematyzować wiedzę o kimś na zasadzie kojarzenia w pary z własnymi ulubionymi... Ja tu szczególnie podkreślę Michaela Boltona i radość głośnego śpiewania w samochodzie. Inne Twoje ulubione sprawy , czynności , przeżycia częściowo już poznawałam - o tej nie wiedziałam .
Uścisków moc serdecznych posyłam.

ivon777 pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=CmYzFMHc7VE


jedna z moich ulubionych

Ata pisze...

Zabawa świetna! I dziękuję za zaproszenie :-)

Wichrowe Wzgórza Ostoja pisze...

NIESAMOWITA ZABAWA ::))FAJNIE CZZYTAC KTO CO LUBI...POZDRAWIAM

dori-scrap pisze...

Widzę, że zostałaś Mario wylosowana do zabawy, ja z lekkim opóżnieniem też Cię zapraszam a jutro zabieramsię do lektury:)
pozdrawiam

MariaPar pisze...

Ivon777, właśnie od tej piosenki zaczęła się moja przygoda z muzyką M. Boltona.
Miłego dnia życzę