wtorek, 31 sierpnia 2010

Na dzień dobry...

...to co lubię. Mój numer jeden w świecie muzyki. Wokalista, którego mogę słuchać bez końca. Świetny głos, perfekcyjny akompaniament, róznorodność repertuaru.

Do zabawy w "10kę" tym razem zaprosiły Mnie Nettika oraz Dorotka.

Nettiko zatem, bardzo lubię:

-śmiech,

-dobry dowcip,

-zapach mielonej kawy,

-lubię Siebie,

-moich bliskich obok Mnie,

-smooth jazz, zimową porą, przy kominku,

-życzliwych ludzi,

-lubię czuć, że jestem potrzebna,

-George Michael,

-biografie.

Dorotko, lubię w szczególności:

-wczesne poranki, gdy inni jeszcze śpią,

-święta Bożego Narodzenia,

-zapach świeżego chleba,

-tęczę po deszczu, w upalny dzień,

-pełną spiżarnię,

-porządek (w chaosie się gubię),

-radość na twarzy bliskich,

-fiołki alpejskie na parapecie,

-zapach kredek świecowych ( tych prawdziwie świecowych, z mojego dzieciństwa).

Dziękuję Wam za zaproszenie do udziału w zabawie. A jednocześnie mam zaszczyt zaprosić do dalszej zabawy; Joannę, Pati, Różanego Anioła, B., Elle, Monikę, Ivon777, Blog niedzielny, deZeal, Mili i Imoen.

Zasady już pewnie są znane, ale żeby stało się zadość, otóż należy w swoim poście umieścić informację o osobie, która Cię zaprosiła do zabawy. Następnie zapoznać Nas ze swoją ulubioną 10ką. Zaprosić kolejnych uczestników do zabawy, informując ich o tym, komentarzem.

A wszystkim zaglądającym życzę udanego dnia !

26 komentarzy:

Mira pisze...

Michael Buble w deszczowy poranek, gdy krople stukają w parapet a przede mną stoi kubek parującej kawy ... tak, to lubię :)) Miłego dnia Mario.

Rose pisze...

Dziękuję za miłą dla ucha piosenkę. Fajnie zacząć tak spokojnie dzień :)
I dziękuję za zaproszenie to już moje drugie ale bardzo się cieszę bo ja bardzo dużo lubię
rzeczy, więc będę miała okazję jeszcze jedną 10-tkę zdradzić.
Miłego dnia :)

alterego-poczwarka pisze...

To również jeden z pierwszych nr na mojej muzycznej liście;-) I od razu dzień zaczyna się lepiej, nawet gdy za oknem niebo płacze... Pozdrawiam;-)

Ola pisze...

Mario,okazuje się,że lubimy dużo rzeczy jak się tak zastanowić

B. pisze...

Dziekuje za zaproszenie Marysiu, to juz drugie zaproszenie, ktore otrzymuje, ale chetnie podam nastepna liste.
Sciskam Cie i zycze Ci milego dnia
Basia

P.S. Tez lubie Buble i G. Michaela :-)

Kamila pisze...

Dziękuje za zaproszenie zabawy ...a co do zimowego jazzowanie, jestem w 100% na tak!

Anonimowy pisze...

i nagle okazało się że o wielu rzeczach które lubię zapomniałam napoisać u siebie :):):) buziaki

ika pisze...

Piękny utwór, w sam raz na taki dzień jak dziś :)

dori-scrap pisze...

Piękna piosenka, a ja nawet nie wiem kto ją śpiewa?! Toż to karygodne! :)
Jazz też bardzo lubię i zapach kawy, ale tej prawdziwej zmielonej,ach aż sie rozmarzyłam... dziękuję i pozdrawiam cieplutko

Wichrowe Wzgórza Ostoja pisze...

PIEKNA NUTKA..TAKA SPOKOJNA...LUBIE TAKIE UTWORKI..NIEWIEM CZY TO O MNIE POMYSLALAS W ZAPRSZENIU DO ZABAWY CZY MOZE JEST JESZCZE INNA PATI ::))?? JESLI O MNIE O PATI Z OSTOJI TODZIEKUJE ZA ZAPROSZENIE TO BY BYLO JUZ DRUGIE WCZESNIEJ MNIE B. Z TUPISZA TEZ ZAPROSILA I WCZORAJ MI PRZYPOMNIALA...POZDRAWIAM CIE SERDECZNIE...

Anonimowy pisze...

Smooth jazz przy kominku w miłym towarzystwie z filiżanką kawy :))) To jest to :)) Poranne pozdrowienia ślę

MariaPar pisze...

Pati, tak to TY !

Atena pisze...

Fajna ta zabawa tez ja zorganizowalam u siebie.
Milo dowiedziec sie czegos wiecej o Tobie.
Pozdrawiam

asieja pisze...

i ja mogłabym wybrac kilka rzeczy dla siebie z tego Twojego lubienia..

Bramasole pisze...

Mam kilka płyt Michaela Buble!Kiedyś podsunęła mi jego muzykę moja siostra i wpadłam po uszy:) Jestem wręcz uzależniona od jego głosu, zwłaszcza zimowe wieczory zawsze spędzamy przy jego muzyce! Zaraziłam nim swoich znajomych i teraz wszyscy go uwielbiamy (zwłaszcza kobiety - jego ruchy na scenie gdy śpiewa fever..och...).
Pozdrawiam serdecznie

arsarnem pisze...

Bardzo, nastrojowy, piękny utwór:)Miło się czytało o tym co lubisz, pozdrawiam!

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Jaka piękna nutka...

pozdrawiam!

Pchełka pisze...

..a ja przyznaję, że nie znałam do dzisiaj!!!:) widać przyszła pora!!:))) serdeczności..A.

Nela pisze...

Wspaniale widzieć jak bogaty jest Twój świat:)

ABily pisze...

Mój typ to jego wykonanie Can't Help Falling In Love. Idealna np na pierwszy taniec...

joanna pisze...

Michael Buble, Gorge Michael, smooth jazz... Ależ ja też to lubię :)) I zapach chleba :) I kredki świecowe :) I radość ...

Przesyłam uściski i uśmiech :)

gabraj pisze...

No to sobie posłuchałam. Od rana, do wieczora. Pozdrawiam.

Kama pisze...

Michael Buble... nie znam tego artysty, ale kiedy tak go słucham przy nocnej lampce, popijając gorącą herbatę, i patrząc na krople deszczu spływające leniwie po szybie, to zaczynam nabierać chęci poznania go bliżej i wręcz pewności, że to artysta, który będzie mi towarzyszył w zbliżające się długie jesienne wieczory, kiedy będę zmagała się ze swoją magisterką... :). Miłego wieczoru, Mario.

aga pisze...

Fajnie że można poznać Cie przez te wiele 10!!!!I widzę, że wiele mamy wspólnego!!!!Pozdrawiam serdecznie!

Kama pisze...

Mario, u mnie na blogu jest zaproszenie dla ciebie do specjalnej zabawy z okazji święta blogera. Zapraszam.

Małgorzata pisze...

Michael Buble..swingowanie o jakie coraz trudniej..uwielbiam go..