sobota, 21 stycznia 2012

Mam święto...

...mój pierwszy Dzień Babci. W prezencie otrzymałam  najpiękniejszy bezzębny uśmiech na świecie !
Jak święto, to święto...luz i maniana :-)
TV, kanapa i wieczorna  lampka wina z Dziadkiem.
Mówię Wam, fajne jest bycie babcią.
Pozdrawiam ciepło

59 komentarzy:

JOASIA pisze...

o tym byciu Babcia to pewnie wiesz co mówisz :) wszystkiego naj Babciu :)

witchqueen pisze...

W takim razie wszystkiego dobrego z okazji Twojego święta:)

Matka Czworokątna pisze...

Wszystkiego najlepszego w dniu Twojego święta !!! Mi na mój przyjdzie jeszcze dłuuuuugo poczekać :)

Kamila pisze...

Delektujcie się tą wyjątkową chwilą.

alizee pisze...

No to Kochana jak luz i maniana.... to przyjmij jeszcze najlepsze życzenia (tak w międzyczasie).
Ten łebek z tyłu taki słodki, że chciałoby się cmoknąć w karczek :)))

Uściski :)

Mika pisze...

Cudowne chwile-wyciskaj z nich ile się da:)!Wspaniałego weekendu!

Agni pisze...

Niech zyja babcie !!! To miejsce pokazane na zdjeciu to jedno z wielu najlepszych do calowania ! Wycaluj wiec !!! Ag

MariaPar pisze...

Karczycho wycałowane, aż się błyszczy :-)
Dziękuję za życzenia.

zielony kapelusz ... pisze...

witaj babciu
pozdrawiam serdecznie z okazji naszego święta:))

5.monika pisze...

No to Babciu i Dziadku wszystkiego dobrego dla Was...!!!
Pozdrawiam i również przesyłam buziaki w ten karczek:)))

Sabik pisze...

Gratuluję pierszego wyjątkowego Święta!!Niech wnusia cieszy i rośnie!!

Grażyna-Anna pisze...

Potwierdzam, fajnie jest być babcią, pozdrawiam jak babcia -babcię.

Cat-arzyna pisze...

Tak dzisiaj szczególny Dzięń Babci ! A twój pierwszy więc życzę by ten dzień i kolejne w roli babci przyniosły ci wiele radości i szczęścia . Życzenia dla wszystkich babć i dziadków umieściłam na swoim blogu , więc zapraszam . Jeszcze raz miłego dnia !

ila pisze...

W takim razie Babciu wszystkiego dobrego!:)

Motylek pisze...

Chyba rzeczywiście fajnie być Babcią, jeśli ma się taką Pysię :))) Wszystkiego naj naj
Pozdrawiam

HANNAH pisze...

Jaki słodki łepek. Emilka ma więcej włosków niż Raszko-mój łysolek.
Naj z okazji pierwszego święta.

Drobiazgi domowe pisze...

:) Fajnie to jest mieć taką kochającą i uśmiechniętą Babcię :)

Pozdrawiam

Ada

Myszka pisze...

Wszystkiego dobrego Babciu:)

Aszka9 pisze...

Nie ma to jak być babcią.
Babcia pozdrawia babcię:)

AGATKA pisze...

fajnie to życzę wszystkiego dobrego pozdrawiam

AGATKA pisze...

mam w obserwacji i zaglądam często zapraszam też zawsze

ika pisze...

No, no, zatem wszystkiego najlepszego :))

ABily pisze...

Życzę jeszcze wiele usmiechów od wnusi, niekoniecznie bezzębnych:)Ściskam:)

zielnik hani pisze...

Gratuluję i zazdraszczam.
Wnusia z tyłu też się pięknie prezentuje. Pozdrawiam;)

Mira pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych obchodów dnia Babci i Dziadka. Buziaki!

Renia pisze...

Wszystkiego najlepszego.

Kasia pisze...

Babcia pewnie najszczesiwsza ogladajac taki bezzebny najdrozszy usmiech.Wszystkiej pieknosci dla Babci

dotblogg pisze...

:))) wszystkiego dobrego!
J

Iwona pisze...

Ile włosków!!!!
Buziaki na dobry weekend Babciu!

bubisa pisze...

Nie ma to jak mieć fajną Babcię!
Pozdrawiam!

Ola_83 pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Babci!pozdrawiam!

Dag-eSz pisze...

Wszystkiego najlepszego Babciu! :)))

fredka pisze...

Wszystkiego Najlepszego z okazji Naszego Święta:)

córka pisze...

Emila śle bezzębne :)
i ściska.

Pchełka pisze...

na pewno niezapomniane chwile ..Serdeczności ślę.A.

Danka M. pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta:)
Jesteś Super Babcią!
Miłego dnia całego:)

elisaday79 pisze...

Wszystkiego najlepszego Babciu!:)

Ewa z przytulnego domu pisze...

Na pewno fajnie! Wszystkiego dobrego Babciu!

petra bluszcz pisze...

Najlepsze życznia zatem!
Pozdrawiam!

Atena pisze...

Cudny ten dzien Babci w takim razie wszystkiego dobrego.
pozdrawiam

aga pisze...

cóż rzecz można: Babciu - wszystkiego naj!:)

aagaa pisze...

Wszystkiego dobrego,babciu kochana!

Ania pisze...

Najlepsze to wino z Dziadkiem:-) Jakbym moją Mamę słyszała:-) Moja Mama w tym roku obchodziła pierwszy Dzień Babci, a Dziadek Dzień Dziadka... ale było miło. Zwłaszcza, że przyjechała też moja Babcia! Było wielopokoleniowo, śmiesznie, pysznie - bo u Mamy obiad najlepszy:-) Takie chwile są najważniejsze!
Dlatego Droga Babciu... wszystkiego naj!

Nettika pisze...

Pozdrawiam Was gorąco w tym wyjątkowo pięknym pierwszym wspólnym dniu :)

ewamaison pisze...

spóźnione ale z głębi serca płynące życzenia Ci przesyłam...wnusia cud!!!pozdrawiam, ewa

mysz domowa pisze...

Mądre podejście :) Korzystaj z przywilejów :)

Jana pisze...

krásny blog udeľujem Ti Druhé ocenenie vikendovydom.blogspot.com

Peelargonia pisze...

W takim razie wszystkiego dobrego! :) zapraszam na mój blog: http://peelargonia.blogspot.com/

Margott pisze...

Kochana Mario....
Gratuluje Ci Kochana z okazji Twojego swieta!!!! Gdy czytam Twoje wpisy odnosnie Emilci...czesto dopada mnie pytanie czy...ja doczekam "bycia" Babcia...
Ale nic to.. sciskam Was Wszystkie Trzy:-))))))
Buziaki!!!

IwonKa pisze...

Wszystkiego NAj z okazji Swieta - Gratuluje bycia babcia bo nie kazdy moze. Moja mamusia nigdy sie nie doczekala.
Zapraszam na moje blogi. Jak Cie sie spodobaja, zapraszam do obserwatorow a ja z chcia sie odwzdziecze.
Pozdrawiam.
http://iwonkaxox.blogspot.com/
http://iwonka007.blogspot.com/

Agnieszka Arnold pisze...

Buziak mi się ucieszył czytając posta:) Wszystkiego naj dla klawej babci co czuje luz :P

Tomaszowa pisze...

Gratuluję z okazji Święta BABCI! Życzenia, choć z pewnym poślizgiem, zmieściły się w wymaganej oktawie czasowej. W tym momencie przypomniała mi się moja babcia, która dbała o podtrzymywanie tradycji, była ciepłą i wesołą osobą, pięknie śpiewała, ... i ... obdarowała mnie cudownym dzieciństwem.
Wszystkiego najlepszego szczęśliwa babciu:)

Pozdrawiam
Tomaszowa

AGATKA pisze...

Rozejrzyj się dookoła
jaki piękny mamy dzień
Jak wszystko w koło woła
I pozdrawia Ci긦¸¸¦¸
"Świeci słonko znów na niebie
świeci dla mnie i dla Ciebie
Niesie radość, na to liczę,
więc Miłego Dnia Ci życzę."

folkmyself pisze...

Jak patrzę w koło to masz rację, że strasznie fajnie być babcią, bo babciom wolno rozpieszczać wnuki!!!

tabu pisze...

MarioPar.. mieć taką Babcię jak Ty to skarb, który nie ma ceny..jest bezcenny... wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i twoich bliskich... pozdrawiam cieplutko:)))

Mirelka pisze...

jejciu kochana ja taka zagoniona, że całkiem zapomniałam o naszej wirtualnej babuni :):):) ja tam sobie śledzę życie Twojej córuni i widzę, że kobitka z niej na miejscu :) czyli mamunio-babciuniu duma chyba Cię rozsadza:):):) BUZIAKI

Iwona pisze...

Moja Droga zapraszam Cie do zabawy w seriale :-)
Gorące pozdrówka z mroźnej krainy!

Bellisima pisze...

mARIO ZAPRASZAM DO MNIE WIELKIE CALUSKI DLA WSZYSTKICH KOBIETEK:):)

artambrozja pisze...

Oj Mario - wybaczysz zaniedbanie ?
Ale słodka łepetynka !!
Aż zatęskniłam za takim słodkim pachnącym oliwką Maleństwem :)))
Świetna z Ciebie Babcia :**
buziole :**