wtorek, 10 stycznia 2017

I na ciepło...

...i na zimno. Sałatka albo danie jednogarnkowe jak kto woli. Na ciepłe i na zimne dni. Zdrowo, smacznie i syto.
Ugotowany pęczak, fasolka szparagowa, suszone pomidory, przesmażona starta marchew i cebula z czosnkiem. Dodałam prażone orzeszki ziemne, pestki dyni i słonecznika, garść suszonej żurawiny, świeżą rzodkiewkę oraz zielone liście rukoli.I troszkę zielonego szczypiorku do smaku. I to by było na tyle, bo tak jakoś po świątecznym obżarstwie mam ochotę na "zielone".
 Smacznego !
I jeszcze kilka kuchennych migawek. Tak mnie dzisiaj kulinarnie naszło ;-)


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny !

19 komentarzy:

Renia pisze...

Sałatka wygląda bardzo smacznie:)))dzbanuszki są cudne:)))Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:))

Cela D pisze...

Uwielbiam takie urozmaicone jednodaniowce, zwłaszcza że też czuję jeszcze okołoświąteczny przesyt. Wygląda przepysznie.:))

Szybko Tanio Smacznie pisze...

Pyszna odmiana :)

Kamilla pisze...

Smaczku mi narobilas, fajny przepis, pozdrawiam cieplutko:)

sylwiitwory pisze...

To bardzo dobrze, że naszło kulinarnie, takiego przepisu to ja nie widziałam dotąd. Dzbanuszki są śliczne, uwielbiam motywy z drobnymi różyczkami :) Pozdrawiam :)

Ala D pisze...

:)) musi być pychotka
Różyczki uwielbiam
ściskam cieplutko
Ala

Avrea pisze...

fajna sałatka ,smakowicie wyglada , a dzbanuszki porozwieszane słodkie są

Kamila pisze...

Kasza na naszym stole gości bardzo często, więc chętnie przechwycę przepis. Takiej kombinacji nie znam... intrygujące połączenie.
Pozdrawiam serdecznie.

kitty green pisze...

Uwielbiam takie dania:)

Donia pisze...

Sałatka wygląda bardzo smakowicie!!! Fajny przepis!!! Dzbanuszki urocze!!! Serdecznie pozdrawiam:))

bestyjeczka pisze...

Ojejku, wygląda obłędnie. Muszę wypróbować tylko bez rukoli, nie polubiłam :-(
Pęczak uwielbiam, ale to dopiero za dorosłego doceniłam jego walory. Najmłodszy podziela zamiłowanie do kasz a Starszak z sypkich uznaje tylko ryż (i to biały bo ciemny BE!).
Kadry wspaniałe, proszę o wrzucanie takich migawek częściej! Ściskam mocno!

Urszula Majreg pisze...

Z pewnością wypróbuję, bo jarmużem z Pani przepisu wszyscy się zachwycali. Śliczny mleczniczek! Pozdrawiam!

ewamaison pisze...

Wygląda mniam 😊

ewamaison pisze...

Wygląda mniam 😊

Mira pisze...

Smakowicie wygląda ta ciepło-zimna potrawa. Od kilku miesięcy mam w domu wegetariankę, więc każdy taki przepis jest na wagę złota.
Pozdrawiam!

bogna pisze...

Dzbanuszki cudne, moje motywy. pozdrawiam bardzo serdecznie.

MalgosiaW pisze...

Uwielbiam dania jednogarkowe a Twoje wygląda apetycznie... koniecznie muszę zrobić. Pozdrawiam :)

Dom z mozaikami pisze...

Danie na pewno pyszne, ale mnie urzekło zdjęcie kapusty :)

aagaa pisze...

Skopiowałam przepis , postaram się zrobić :)