wtorek, 10 stycznia 2017

I na ciepło...

...i na zimno. Sałatka albo danie jednogarnkowe jak kto woli. Na ciepłe i na zimne dni. Zdrowo, smacznie i syto.
Ugotowany pęczak, fasolka szparagowa, suszone pomidory, przesmażona starta marchew i cebula z czosnkiem. Dodałam prażone orzeszki ziemne, pestki dyni i słonecznika, garść suszonej żurawiny, świeżą rzodkiewkę oraz zielone liście rukoli.I troszkę zielonego szczypiorku do smaku. I to by było na tyle, bo tak jakoś po świątecznym obżarstwie mam ochotę na "zielone".
 Smacznego !
I jeszcze kilka kuchennych migawek. Tak mnie dzisiaj kulinarnie naszło ;-)


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny !

22 komentarze:

Renia pisze...

Sałatka wygląda bardzo smacznie:)))dzbanuszki są cudne:)))Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:))

Cela D pisze...

Uwielbiam takie urozmaicone jednodaniowce, zwłaszcza że też czuję jeszcze okołoświąteczny przesyt. Wygląda przepysznie.:))

Szybko Tanio Smacznie pisze...

Pyszna odmiana :)

Kamilla pisze...

Smaczku mi narobilas, fajny przepis, pozdrawiam cieplutko:)

sylwiitwory pisze...

To bardzo dobrze, że naszło kulinarnie, takiego przepisu to ja nie widziałam dotąd. Dzbanuszki są śliczne, uwielbiam motywy z drobnymi różyczkami :) Pozdrawiam :)

Ala pisze...

:)) musi być pychotka
Różyczki uwielbiam
ściskam cieplutko
Ala

Avrea pisze...

fajna sałatka ,smakowicie wyglada , a dzbanuszki porozwieszane słodkie są

Kamila pisze...

Kasza na naszym stole gości bardzo często, więc chętnie przechwycę przepis. Takiej kombinacji nie znam... intrygujące połączenie.
Pozdrawiam serdecznie.

greeneyekitty22 pisze...

Uwielbiam takie dania:)

Donia pisze...

Sałatka wygląda bardzo smakowicie!!! Fajny przepis!!! Dzbanuszki urocze!!! Serdecznie pozdrawiam:))

bestyjeczka pisze...

Ojejku, wygląda obłędnie. Muszę wypróbować tylko bez rukoli, nie polubiłam :-(
Pęczak uwielbiam, ale to dopiero za dorosłego doceniłam jego walory. Najmłodszy podziela zamiłowanie do kasz a Starszak z sypkich uznaje tylko ryż (i to biały bo ciemny BE!).
Kadry wspaniałe, proszę o wrzucanie takich migawek częściej! Ściskam mocno!

All things vintage pisze...

Z pewnością wypróbuję, bo jarmużem z Pani przepisu wszyscy się zachwycali. Śliczny mleczniczek! Pozdrawiam!

ewamaison pisze...

Wygląda mniam 😊

ewamaison pisze...

Wygląda mniam 😊

Mira pisze...

Smakowicie wygląda ta ciepło-zimna potrawa. Od kilku miesięcy mam w domu wegetariankę, więc każdy taki przepis jest na wagę złota.
Pozdrawiam!

bogna pisze...

Dzbanuszki cudne, moje motywy. pozdrawiam bardzo serdecznie.

MalgosiaW pisze...

Uwielbiam dania jednogarkowe a Twoje wygląda apetycznie... koniecznie muszę zrobić. Pozdrawiam :)

Dom z mozaikami pisze...

Danie na pewno pyszne, ale mnie urzekło zdjęcie kapusty :)

aagaa pisze...

Skopiowałam przepis , postaram się zrobić :)

Margotka pisze...

Już wiem gdzie będę się inspirować kulinarnie :) Twoje dania bardzo trafiają w mój gust ! I te naczynia !!! Pięknie !!!

Margotka pisze...

I oczywiście bardzo apetycznie !!!

Kasia Dudziak pisze...

Uwielbiam kulinarne posty. Ładnie u Ciebie w kuchni. Przytulnie, miło, pysznie.