wtorek, 31 sierpnia 2010

Na dzień dobry...

...to co lubię. Mój numer jeden w świecie muzyki. Wokalista, którego mogę słuchać bez końca. Świetny głos, perfekcyjny akompaniament, róznorodność repertuaru.

Do zabawy w "10kę" tym razem zaprosiły Mnie Nettika oraz Dorotka.

Nettiko zatem, bardzo lubię:

-śmiech,

-dobry dowcip,

-zapach mielonej kawy,

-lubię Siebie,

-moich bliskich obok Mnie,

-smooth jazz, zimową porą, przy kominku,

-życzliwych ludzi,

-lubię czuć, że jestem potrzebna,

-George Michael,

-biografie.

Dorotko, lubię w szczególności:

-wczesne poranki, gdy inni jeszcze śpią,

-święta Bożego Narodzenia,

-zapach świeżego chleba,

-tęczę po deszczu, w upalny dzień,

-pełną spiżarnię,

-porządek (w chaosie się gubię),

-radość na twarzy bliskich,

-fiołki alpejskie na parapecie,

-zapach kredek świecowych ( tych prawdziwie świecowych, z mojego dzieciństwa).

Dziękuję Wam za zaproszenie do udziału w zabawie. A jednocześnie mam zaszczyt zaprosić do dalszej zabawy; Joannę, Pati, Różanego Anioła, B., Elle, Monikę, Ivon777, Blog niedzielny, deZeal, Mili i Imoen.

Zasady już pewnie są znane, ale żeby stało się zadość, otóż należy w swoim poście umieścić informację o osobie, która Cię zaprosiła do zabawy. Następnie zapoznać Nas ze swoją ulubioną 10ką. Zaprosić kolejnych uczestników do zabawy, informując ich o tym, komentarzem.

A wszystkim zaglądającym życzę udanego dnia !

26 komentarzy:

Mira pisze...

Michael Buble w deszczowy poranek, gdy krople stukają w parapet a przede mną stoi kubek parującej kawy ... tak, to lubię :)) Miłego dnia Mario.

Różany Anioł pisze...

Dziękuję za miłą dla ucha piosenkę. Fajnie zacząć tak spokojnie dzień :)
I dziękuję za zaproszenie to już moje drugie ale bardzo się cieszę bo ja bardzo dużo lubię
rzeczy, więc będę miała okazję jeszcze jedną 10-tkę zdradzić.
Miłego dnia :)

poczwarka pisze...

To również jeden z pierwszych nr na mojej muzycznej liście;-) I od razu dzień zaczyna się lepiej, nawet gdy za oknem niebo płacze... Pozdrawiam;-)

Aszka9 pisze...

Mario,okazuje się,że lubimy dużo rzeczy jak się tak zastanowić

B. pisze...

Dziekuje za zaproszenie Marysiu, to juz drugie zaproszenie, ktore otrzymuje, ale chetnie podam nastepna liste.
Sciskam Cie i zycze Ci milego dnia
Basia

P.S. Tez lubie Buble i G. Michaela :-)

Kamila pisze...

Dziękuje za zaproszenie zabawy ...a co do zimowego jazzowanie, jestem w 100% na tak!

Mirelka pisze...

i nagle okazało się że o wielu rzeczach które lubię zapomniałam napoisać u siebie :):):) buziaki

ika pisze...

Piękny utwór, w sam raz na taki dzień jak dziś :)

Dorota pisze...

Piękna piosenka, a ja nawet nie wiem kto ją śpiewa?! Toż to karygodne! :)
Jazz też bardzo lubię i zapach kawy, ale tej prawdziwej zmielonej,ach aż sie rozmarzyłam... dziękuję i pozdrawiam cieplutko

PATI pisze...

PIEKNA NUTKA..TAKA SPOKOJNA...LUBIE TAKIE UTWORKI..NIEWIEM CZY TO O MNIE POMYSLALAS W ZAPRSZENIU DO ZABAWY CZY MOZE JEST JESZCZE INNA PATI ::))?? JESLI O MNIE O PATI Z OSTOJI TODZIEKUJE ZA ZAPROSZENIE TO BY BYLO JUZ DRUGIE WCZESNIEJ MNIE B. Z TUPISZA TEZ ZAPROSILA I WCZORAJ MI PRZYPOMNIALA...POZDRAWIAM CIE SERDECZNIE...

Nettika pisze...

Smooth jazz przy kominku w miłym towarzystwie z filiżanką kawy :))) To jest to :)) Poranne pozdrowienia ślę

MariaPar pisze...

Pati, tak to TY !

Atena pisze...

Fajna ta zabawa tez ja zorganizowalam u siebie.
Milo dowiedziec sie czegos wiecej o Tobie.
Pozdrawiam

asieja pisze...

i ja mogłabym wybrac kilka rzeczy dla siebie z tego Twojego lubienia..

Bramasole pisze...

Mam kilka płyt Michaela Buble!Kiedyś podsunęła mi jego muzykę moja siostra i wpadłam po uszy:) Jestem wręcz uzależniona od jego głosu, zwłaszcza zimowe wieczory zawsze spędzamy przy jego muzyce! Zaraziłam nim swoich znajomych i teraz wszyscy go uwielbiamy (zwłaszcza kobiety - jego ruchy na scenie gdy śpiewa fever..och...).
Pozdrawiam serdecznie

arsarnem pisze...

Bardzo, nastrojowy, piękny utwór:)Miło się czytało o tym co lubisz, pozdrawiam!

Ola_83 pisze...

Jaka piękna nutka...

pozdrawiam!

Pchełka pisze...

..a ja przyznaję, że nie znałam do dzisiaj!!!:) widać przyszła pora!!:))) serdeczności..A.

Nela pisze...

Wspaniale widzieć jak bogaty jest Twój świat:)

ABily pisze...

Mój typ to jego wykonanie Can't Help Falling In Love. Idealna np na pierwszy taniec...

joanna pisze...

Michael Buble, Gorge Michael, smooth jazz... Ależ ja też to lubię :)) I zapach chleba :) I kredki świecowe :) I radość ...

Przesyłam uściski i uśmiech :)

gabraj pisze...

No to sobie posłuchałam. Od rana, do wieczora. Pozdrawiam.

Lawendowy Kocurek pisze...

Michael Buble... nie znam tego artysty, ale kiedy tak go słucham przy nocnej lampce, popijając gorącą herbatę, i patrząc na krople deszczu spływające leniwie po szybie, to zaczynam nabierać chęci poznania go bliżej i wręcz pewności, że to artysta, który będzie mi towarzyszył w zbliżające się długie jesienne wieczory, kiedy będę zmagała się ze swoją magisterką... :). Miłego wieczoru, Mario.

aga pisze...

Fajnie że można poznać Cie przez te wiele 10!!!!I widzę, że wiele mamy wspólnego!!!!Pozdrawiam serdecznie!

Lawendowy Kocurek pisze...

Mario, u mnie na blogu jest zaproszenie dla ciebie do specjalnej zabawy z okazji święta blogera. Zapraszam.

tabu pisze...

Michael Buble..swingowanie o jakie coraz trudniej..uwielbiam go..