wtorek, 5 stycznia 2010

Gesty...

...sympatii nie znają granic. Choć byłam przygotowana na niespodziankę, to nie wiedziałam co nią będzie. Wczoraj odebrałam paczkę. Pudełko słusznych rozmiarów, lekkie i grzechoczące...!?
Co to może być ?? Rączki się trzęsą, buźka uśmiecha...Oczom Moim ukazuje się pudło pełne korków, takich prawdziwych, nie silikonowych. I piękna, retro kartka z życzeniami noworocznymi. A tą ogromną radość sprawiła Mi VIOLCIO11 !!
Prawdziwa agentka o stu twarzach ! Kochana, dzięki serdeczne ! Potrafisz wywołać ogromną radość w te szare, pochmurne dni !

Kolejny gest sympatii to wyróżnienie i ciepły post u Doroty z http://fragomulaworld.blogspot.com/

Juz kiedyś pisałam o tym "cichutkim" blogu. Za tym blogiem kryje się fantastyczna dziewczyna, pełna ciepła i serdeczności. Próbuje ułożyć sobie życie z dala od rodzinnego domu. Robi hurtowe ilości babeczek...i kocha konie.
Przekazuję je dalej właścicielkom blogów do których zaglądam codziennie:

Pchełka-Wyspa...pozwalam innym wiedzieć lepiej,
Nettika- Z nostalgią w tle,
Damurek- Świat babci Damurek,
Anna-Od pierwszego krzyku po ostatnie tchnienie,
Cathe-Rustykalny dom,
Ika-Moje wędrowanie,
Jolanna-Między niebem a ziemią,
aaggaa-Oaza,
Mirelka-Źrodełko marzeń,
ivon777-Misiolandia,
violcio11-violcio11
Natomiast dwa kolejne wyróżnienia otrzymałam od Cathe z http://rustykalnydom.blogspot.com/
Złapałyśmy świetny kontakt zupełnie niedawno. Jestem stałą czytelniczką tego bloga. Piękne zdjęcia, rustykalny klimat, niepowtarzalny wystrój i pozytywna energia sprawia, że bardzo miło spędza się tam wolne chwile.
Puszczam je dalej do blogów, gdzie można czerpać przeróżne pomysły na spędzenie wolnego czasu, na pomysły na życie:
An-na-Waniliowo,
Elle-Le petit bonheur,
Bestyjeczka-Nowy dom w starym stylu,
Dorota-Fragomulaworld
Mili-Domilkowy domek,
Małgosia-Papilon Małgosi,
Dag-esz-Zaklinaczka wnętrz,
Alizee-Dom Alizee,
Gosia-Low flying angels,
Alexa-Home is my life,
Penelopa-Atelier Penelopy,
Ita-Jagodowy zagajnik,
Elisse-Utkane z marzeń,
A to koleżeńskie wyróżnienie niech bedzie skierowane do dziewczyn z blogów:
Joanna-Joanna szuka inspiracji,
Izabela-Dom na drzewie.
Violcio11, Dorotko, Cathe sprawiłyście, że miło rozpoczęłam dzień !
Dziękuję !

23 komentarze:

Pchełka pisze...

Ależ pięknie zostałaś obdarowana!!! Zasłużenie :)))) Gratuluję Ci i ślę buziaka ;). Ja też dziękuję...Przypada mi się dziś wsparcie i podtrzymanie na "duchu" . Piękne to wyróżnienie...

13ka pisze...

Gratuluję wyróżnień!!! To bardzo miłe dostawac i obdarowywać. Dla Ciebie jak widać sypnęło jak śniegiem za oknem ;)) pozdrawiam życząc pomyslności na całe 12 miesięcy

MariaPar pisze...

Pchełko, jestem z Tobą i trzymam kciuki ! 13ko dziękuję serdecznie.

bestyjeczka pisze...

Też przyłączam się do gratulacji. Uwielbiam Twojego bloga - to mój codziennik ;-) Dziękuję także za wyróżnienie, jak zawsze jest mi niezmiernie miło. Pozdrawiam w Nowym Roku i życzę wszystkiego jak najlepszego.

Elisse pisze...

Ale wspaniałości otrzymałaś!Taka ilość korków, to moje marzenie:) cały czas borykam się z problemem zatyczek do wina , które produkujemy w ogromnej ilości:) Ślicznie dziękuję za wyróżnienie:)
pozdrawiam gorąco

ika pisze...

Ale fajne niespodziewajki :) dzięki takim gestom nawet najbardziej pochmurny dzień nabiera blasków :) Cieszę się bardzo Twoją radością i dziękuję 100-krotnie za piękne wyróżnienie :)

violcio11 pisze...

:-))))) mialam radoche :-))))). Gratuluje tylu wyroznien i bardzo bardzo dziekuje za nie. Pozdrawiam.

kasia_fd pisze...

Gratuluje wyróżnień M. Violcio111 sprawiłaś mojej Mamie ogromną radość tym prezentem. Dziękuję. Buziole Wam obu:*

deZeal pisze...

Ale fajną paczuszkę dostałaś :) I oczywiście gratuluję wyróżnień. Pozdrawiam cieplutko zza zaspy śnieżnej :) deZeal

Małgośka pisze...

Imponująca ilość korków!to może teraz na ścieżkę ogrodową wystarczy?:-)
Wyróżnień gratuluję i serdecznie dziękuję:)
Pozdrawiam gorąco.

Ita pisze...

Ilość korków imponująca ,to Ci Violcia niespodziankę zrobiła!!!
Gratuluję wyróżnień i dziękuję za pamięć .
Pozdrawiam cieplutko.

Anonimowy pisze...

Piękne wyróżnienia ...obdarowywać kogoś sympatią w codziennej bieganinie to dar z wyższej półki ... Dziękuję i Pozdrawiam gorąco

An-na pisze...

Mario, gratuluję i dziękuję! Sprawiłaś mi ogromną radość tym wyróżnieniem :)

Zawsze zaglądam do Ciebie z ciekawością, co też nowego i pięknego nam pokażesz, a tym razem widzę grad wyróżnień, jakie na Ciebie spadły. Zasłużone, piękne i budujące.

Pozdrawiam serdecznie:)

Anonimowy pisze...

No to kolekcja koreczkowa się powiększa :) Oj kobieto Ty też umilasz życie nam wszystkim i jak najbardziej zgadzam się z tym, ze tak Cię wyróżniono. Oj dobrze jest u Ciebie :) Pozdrawiam i dziękuję, ze do mnie zaglądasz :) buziole

dori-scrap pisze...

Gratuluje wyróżnień, uważam ze zostały wreczone słusznie:)
pozdrawiam cieplutko i sle usciski:)

aagaa pisze...

Serdecznie Ci gratuluję wszystkich wyróżnień!
I bardzo ale to bardzo dziękuję za pamięć!

Moja siostra też zbierała korki.Zrobiła sobie z nich świetną kotarę w drzwi!Super to wygląda!

Buziaki przesyłam

elisaday79 pisze...

Paczka bardzo miła z tymi koreczkami!Ciekawa jestem co zdecydujesz z nich zrobić:-) Widziałam kiedys takie fajne tablice korkowe wykonane z połówek korków po winie. Wyglądało to dość ciekawie:-)
Gratuluję Ci mocno tych wszystkich wyróżnień!
I przepraszam, ale czy ja dobrze tam widzę? Czy to wyróżnienie koleżeńskie jest dla mnie??? [(*_*)] :-)Bo juz którys raz to czytam o oczom nie wierzę...Jeśli tak to dziękuję, dziękuję!!! To pierwsze moje wyróżnienie!:-))))

MariaPar pisze...

Dla Ciebie elisaday79 !

elisaday79 pisze...

Wow! Dziękuję bardzo!!!!:-*

Jolanna pisze...

Serdecznie gratuluję i sama również dziękuję za cudne wyróżnienie. Bardzo jestem ciekawa co wymyślisz z tych koreczków, ja też mam nazbierany taki kartonik i wciąż dumam. Miałam zamiar zrobić tablicę do kuchni ( korkową :))
Ściskam mocno

ushii pisze...

Gratuluję tak wielu wyróżnień!! W pełni zasłużone :)
I prezent też super, pokaż szybko co z tych koreczków wymodziłaś :)
Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

Alexa pisze...

Serdecznie gratuluję tylu przejawów sympatii. To takie miłe, jak słyszy się i czyta o bezinteresownej dobroci serca.
Dziękuję za pamięć o mnie i przepiękne wyróżnienie :)
Moc serdeczności :)

dori-scrap pisze...

Mario czytam po raz któryś z kolei i zastanawiam się czy ja dobrze widzę... kolejne wyróżnienie dla mnie??!! Jejka ale czym ja sobie na to zasłużyłam?!
I chyba troszkę zazdroszcze Ci tej paczki z korkami... ehh gratuluję raz jeszcze :)
pozdr