czwartek, 17 września 2009

Artystyczna dusza...


Chciałam podzielić się swoją radością. Otóż, zostałam wyróżniona "Artystyczną duszą" przez Martar. Jest Mi niezmiernie miło, że w tak wielkim tłumie blogów znalazłam swoją niszę i mogę podzielić się z innymi swoimi pasjami. Przekazuję dalej to wyróżnienie, bo jest mnóstwo blogów, bez których otwarcie komputera nie stanowi całości. Mianowicie:

Nettice za właściwy dobór słów,

Icie za dar tworzenia pięknych przedmiotów,

13ce za sztukę przeobrażania,

Izie Jankowskiej za piękne zdjęcia,

Bestyjeczce za estetyczne spojrzenie

i Alizee za niewyczerpane złoża pomysłów

i całej reszcie, o której pamiętam i notorycznie podglądam.




9 komentarzy:

aagaa pisze...

Gratuluję wyróżnienia!
Pozdrawiam

Elle pisze...

Moje gratulacje i pozdrowienia :)

Renata pisze...

Gratuluję i dziękuję zarazem :-))))
Pozdrawiam Cię serdecznie

rumianek pisze...

Gratuluję wyróznienia.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Gratuluję i szczerze dziękuję ...jak to miło wrócić na blogowe łono ...hm nie podoba mi się to określenie :) Pozdrawiam gorąco

bestyjeczka pisze...

Czy ta "Bestyjka" to przypadkiem nie ja?... tak nieśmiało zapytam?
1) jeżeli nie ja to... pozdrawiam bestyjkę
2) a jeżeli ja to....co się potem robi z takim wyróżnieniem? dla mnie to zupełna nowość?!
Wszystkim wyróżnionym gratuluję!!!

MariaPar pisze...

Bestyjeczko ! SORRY ! ! Nie ma drugiej takiej Bestyjki jak Ty. Oczywiście, że to TY.

bestyjeczka pisze...

Już się pochwaliłam i puściłam dalej:-) Dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ita pisze...

Ja z czasowym poślizgiem wpadłam podziękować za wyróżnienie . Oczywiście gratuluję Ci takiego wyróżnienia.
Pozdrówki.