środa, 7 października 2009

Lawina wyróznień...

(całuśne, no nie ?)
Lawina wyróżnień...Czuję się zakłopotana. Nie będę przetrzymywać zbyt długo tylko dla siebie.
Dzielę się z Wami Moje Dziewczynki, przecudnej urody wyróżnieniem, które dostałam od Edyty z Miluszkowego kuferka (ach, te kuferki...).
Zapraszam do odbioru:
Mirelka,
Ika,
Ita,
Bestyjeczka,
Bianca,
aagaa,
Alizee,
Elizze,
Martar,
ivon777,
Babcia Damurek,
Pchełka,
Nettika,
An-na,
Iza Jankowska,
Rumianek,
Elle,
J0-hanah,
13ka,
Joanna.
Zapraszam również do odbioru wyróżnienia całą resztę, którą nieświadomie pominęłam.
Jest coraz więcej bloggerek z którymi złapałam kontakt, i coraz trudniej wyliczać ulubione przeze Mnie miejsca. Wybaczcie Duszyczki i odbierajcie tak piękne wyróżnienie.

Poniżej coś dla łasuchów.

13 komentarzy:

bestyjeczka pisze...

odbieram to cudne różane wyróżnienie, dziękuję!!!!

aagaa pisze...

Oj cudne wyróznienie.Przepiękna róża.Wieeeelkie dzięki,kochana.I moje gratulacje.
Pozdrawiam

bieluska pisze...

witam, proszę o kontakt na maila w sprawie serduszka :)

Elle pisze...

Serdecznie dziękuję :) Urocze jest :)

Pchełka pisze...

bardzo miło..dziękuję!

Anonimowy pisze...

Jak cudnie :) gratuluję i dziękuję !

Ita pisze...

Dzięki wielkie za wyróżnienie ,miło mi . Całuśne ...he he ...fajne.
Pozdrawiam .

ika pisze...

O Mario, znów wyróżnienie! :D jest mi niezmiernie miło i ślicznie dziękuję, czym prędzej biegnę do siebie ogłosić to światu i posłać dalej :)
Buziole

Renata pisze...

Och jakie cudne wyróżnienie!!!! Gratuluję Ci i dziękuję serdecznie za nie.
Pozdrawiam

An-na pisze...

Dzięki, dzięki!

Anonimowy pisze...

no czegoś takiego jeszcze nie było, buziaki i wielkie , wielkie dzięki :):):)

Elisse pisze...

Gratuluję i oczywiście bardzo dziękuję:)

Danka M. pisze...

Gratuluję! Dziękuję za to piękne wyróżnienie ... przepraszam, że dopiero dzisiaj ... pozdrawiam:)