poniedziałek, 28 czerwca 2010

Mam przyjemność...

...przedstawić Wam Pućkę. Pućka to nowy lokator Zielonego Kuferka. Jest z Nami od wczoraj. To jubileuszowy prezent od córki. Kolejny kilogram do kochania. Pierwsze spotkanie...
...wspólne poznawanie się...

Nagroda za dobre przyjęcie Pućki.


Dzień pełen wrażeń...zakończony twardym snem, choćby na kapciu Pana :-)

Moje dziewczynki...

Zakładam aparat na szyję i chyba dzisiaj nic więcej nie zrobię, bo fotografowanie tak wdzięcznych obiektów daje tyle przyjemności i mnóstwo powodów do śmiechu !
Radosnego dnia !

Posted by Picasa

43 komentarze:

ika pisze...

O Matko! ale fajna włochata kuleczka :)) widzę, Mario, że zostałaś postawiona przed faktem dokonanym i nie masz się już co zastanawiać nad następnym psem bo już go masz :) super!
miłego dnia :)

MariaPar pisze...

Witaj Ikuś !
Nie mam wyboru. Jesteśmy znowu w "komplecie"
Pan i Władca i jego 4 dziewczyny :-)

Ola_83 pisze...

Super szczeniaczek! Uwielbiam takie maluchy:) pozdrawiam!

Anna pisze...

Miodzik !!!
Słodziutka !!!
Pozdrawiam
Ania

Nettika pisze...

Ależ masz piękne dziewczyny a każda z nich wyjątkowa :)) Słoneczne pozdrowienia :)

Bianca~ pisze...

No śliczne maleństwo!
Nie było chyba szans, aby nie przyjąć takiego prezentu. Gapa ma godnego zastępcę...
Pozdrawiam serdecznie - Agnieszka.

Kaprys pisze...

Kochana Ty to jesteś szczęśliwa "Babka" córcia urdziwa !!!
Psia secniorka rodu majestatyczna, Nowa lokatorka słodziuchna !!!
Pozdrawiam Aga

Jolanna pisze...

Ale uciecha w domu !!!
Puciek do niego idealnie pasuje :)))
Słodziutki taki, aż chce się go wytarmosić :)
Pozdrawiam serdecznie córcię i Ciebie Mario.

Pchełka pisze...

..słodki nabytek..nic tylko 'schrupać' ..zdjęcie 'na kapciu' rozczulające...pozdrawiam wszystkie Twoje dziewczynki i Ciebie...Miłego i słonecznego dnia! Buziak.

blog niedzielny pisze...

jaki zabawny kudlacz :) :)

Różany Anioł pisze...

Pozwolisz, że ja ją też będę kochała :)
Bo u mnie w domu nie ma ani jednej dziewczynki.
No nie licząc siebie samej :) Jest słodka!
Miłego dnia :)

emade76 pisze...

"Dziewczynki" przesłodkie :) Wszystkie :) Pan i Władca jest pewnie dumny jak paw, mając tak urocze kobiety u boku :)
Miłego :)

Kamila pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kamila pisze...

Oj będzie się działo.Prezent- puchaty i CUDOWNY!!! Mam kolejny pretekst do zaglądania w Twoje progi.

Dużo radości i wiele uśmiechu, z bycia razem życzę ;)

5.monika pisze...

Ależ przytulaśna kuleczka !!!
Wszystkiego dobrego dla Was:)))

bestyjeczka pisze...

Śliczny psiak, faktycznie miła kulka do kochania! Świetne fotki :-) Miłego dnia.

ABily pisze...

Słodka:)

Atena pisze...

Jejku jaka urocza, gratuluje takiego cudnego prezentu.
Ostatnie zdjecie REWELACYJNE!
Pozdrawiam Was.

Annasza pisze...

Prześliczna ta Pućka! Po prostu miodzio szczeniaczek ;)))

Mira pisze...

Ale słodziak! Teraz Pierdółka będzie miała z kim dokazywać.

MariaPar pisze...

Pierduś póki co ignoruje Pućkę, a Pućka nie opuszcza Nas na krok. Trzeba uważać, żeby jej nie rozdeptać. Nie miała baba kłopotu...

aagaa pisze...

Jaka słodka!!! Futrzana kuleczka!!!
Pozdrawiam

Kasia pisze...

Fajnusia nowa członkini :)
Zamymłałabym ją ;)

B. pisze...

Ale slodziak! Cudowna!

cyrylla pisze...

Witaj Pućka :)))

Świat Amalii pisze...

Kocham wszystkie kudlacze.Jest doczego sie przytulic.Przydala by sie taka Pucka w domu...niech sie zdrowo chowa...

Myszka pisze...

Cześć Pućka!!! :)

artambrozja pisze...

Pierduś i Pućka :))))
Bosko !!!
Ale śliczne psisko :)
buziole :**

gina pisze...

śliczna kuleczka :)
ja w sierpniu będę miała szczeniaczki shih tzu a ponoć ta rasa ma w drzewie genealogicznym pekińczyki:)

pozdrawiam serdecznie :)

Ita pisze...

Cudna puchata malutka kuleczka !Tyle wdzięcznych obiektów do fotografowania ,rzeczywiście może sprawić wiele radości.
Pozdrawiam cieplutko.

Bea pisze...

Pućka ściskam czule. Cudowności psie. A kochaś Elwis też fajna psina. Mój piesek Dżońcio pozdrawia wszystkie pieski!
Do zobaczenia:)

Bea pisze...

Urocza osoba z pieskami na zdjęciu!

Zięć pisze...

Teraz wypadałoby tylko zamieścić przed domem zdjęcie obydwu piesków z napisem w stylu: "Dobiegamy do furtki w 5 sekund, a Ty" ;-)

Ata pisze...

Ojej! Ta maskotka jest prawdziwa?? :-DDD

ALEXA pisze...

Mario, ale fajnie! :))
Znowu jesteście w komplecie :)
Jaka kochana słodzinka :)

Fuerto pisze...

Cudna.
fotogeniczna.Nie dziwie sie, ze wszyscy ja pokochaliście od pierwszego wejrzenia,
pozdrawiam

deZeal pisze...

Bozie, jaka jestem ślicna dziewcynka!!! Przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać:):):)

rumianek pisze...

Tyle już słow zachwytu padło, że już nic nowego nie wymyślę, ta puchata kuleczka jest boska.
Proszę o więcej zdjęć :)
Pozdrawiam

Penelopa pisze...

CO za słodycz z tej psinki. Normalnie uśmiecham się do niej od ucha do ucha.
Nic dziwnego, że została miss obiektywu... choć wszystkie dziewczynki niezwykle urocze :))
Buziaki

fredka pisze...

Ale słodziak !!!
Piękne zdjęcia i cudnej urody modelki!!
Pozdrawiam.

ivcia pisze...

Słodziak!!!śliczny prezent, super zdjęcia... - całuski, drapanko, głaskanko i cała moc tulenia dla Pućki- Pozdrawiam gorąco

joanna pisze...

Wycałuj pysiaczka :))

Ściskam serdecznie :))

violcio11 pisze...

Jest przesliczna :-)))))